Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Sussi - 1 juni 2009 22:27


Jag flög upp till Stockholm med en volvo idag, Ägarinnan/chauffören lekte svenska rallyt genom hela östergötland. Om polisen såg oss måste de trott att de drömde. En volvo går inte så fort. De går väl bara i konkurs? Så säger de i Göteborg i alla fall.


Kom lite försent till middagen som jag var bjuden på då jag med min vapendragare/advokat gjorde upp en plan om nästa holmgång. Nu skall jag ju inte slåss, men nypas och kittlas lite kan man väl alltid göra med fienden.


På middagen var alla gamla grannar. Är det inte konstigt att dom bara blir äldre, medans jag är likadan?


Och så hem och sova.

Det är då det händer.

Jag har ingen creme till ansiktet med mig. Trodde jag hade en burk i våningen som väntade. FEL FEL FEL.

Så nu har jag smort in hela ansiktet med ömsom lip repair och ömsom ultra masque.

Berättar om jag ser ut som ett russin imorgon.

Eller skitsnygg!!


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards