Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Sussi - 2 juni 2009 00:43


köra racerbil.

Iklädd sån där flamsäker overall, med urfräck hjälm.

I en helt reklam täckt bil bara trampa pelle i botten.

Och så gå in i depån och byta däck på sekunder.

Bromsa in i chikanen, växla ner innan kurvan och bara gasa ur den.

Prata i internradion om vilka jag skall köra om.

Och spruta champange över alla när jag vinner.


Det är ganska ovanlig dröm för en tjej, men jag är en ovanlig tjej.

Jag är rallyförarens dotter.

Med bensin i ådrorna.

Och en skiftnyckel i handväskan.


Men det kanske räcker med att jag blir testförare på nya bil modeller.

Fräsa runt med värsting bilar på Franska alpvägar och kommentera styrning och broms.

Tycka och få betalt.

Roligare kunde jag nog knappast ha som jobb. 

Teknikens värld, Auto Motor Sport, nu kommer jag.


Jag har ju tränat många år på hästkrafter.

Det är mycket jag vill..............

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards