Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sussi - 7 juni 2009 21:23


För att varje gång jag skall slå till bollen så kan det bli det hitintills mest perfekta slaget i mitt liv.


Jag kan inte tänka på något annat när jag gör det. Glöm hus, hem, hundar, hästar, hemligheter, hyresgäster, ja, bara glöm.


Det går inte att trilla av och slå sig när man spelar golf. Att gå vilse är väl nog det värsta som kan hända, men förr eller senare kommer man väl dit man skall.


Bland det bästa som jag kan göra med kläderna på. Finns några saker till, men de kan jag ändå inte göra samtidigt.


Har sällan skrattat så mycket. Hur fel kan en boll hamna???


Och det är massa kul personer som jag träffar som jag aldrig skulle ha talat med annars.


När hösten kommer behöver jag inte köpa dubbla långkalsonger, tjocka överdragsbyxor för att inte frysa ihjäl när klubborna skall rastas varje dag. Jag ställer bara in dem i förrådet.


Om jag vill rasta klubborna mitt i vintern, så åker jag bara iväg till något ställe där det är varmt, och blir brun och rastad samtidigt.


Det finns en oerhörd mängd kläder, grunker, klubbor, skor, etc etc som en shopalcolic kan handla ihjäl sig på. Halleluja, här skall det shoppas!


Åsså skulle jag aldrig ha stannat i Wittsjö, absolut inte bott över, bara kört igenom, om det inte varit för golfen.

Jag har kört igenom Wittsjö i snitt 10 ggr/år sen 70-talet, och nu har jag hittat bromsen.

Är det bra och viktigt? Nä men en himla kul tanke.

Så imorgon drar jag till Wittsjö igen för en ny golfskola.


Det kommer ju att blir så himla bra!!!



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards