Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Sussi - 23 juni 2009 23:46


vi är laddade och vi är tända.


NU har det börjat.

Idag har två flyttfirmor varit här.

Det skall ta 4 dagar för dem att packa ihop mitt liv,

inomhus.

Utomhus, i stallet, logen,garaget, personalbostäder, det vet jag inte.


Och jag får inte packa. Ännu.

Det är otur, skrock, dåligt omen, kallat det vad ni vill.

Det innebär att jag bara går och lullar omkring.

Jag får inte göra något innan kontraktet är påskrivet sägs det.


Vaknade kl 4.30 imorse.

Nu!

Med vadå?

Tog en the och somnade om.


Hur kul är det när 22 år står och väntar på att bli sorterat och emballerat.


Så imorgon drar jag till Stockholm för att se om jag kan hitta adressen dit flyttbilen skall gå.

Känns konstigt att bo i ett magasin i Jönköpingstrakten tills jag vet var jag får packa upp.

Men imorgon och på torsdag då får jag reda på  allt.

Igen.

Om jag får bo i Jönköping. Tillsvidare i alla fall.


Men det känns så härligt.


Att vi är på gång.

Och jag har lovat alla hundarna att de skall få ha sina hundkorgar med sig,

att hästarna skall få bo på bästa stället,

att jag skall göra allt jag kan för att det skall bli som allra bäst.

För oss alla.


Den 2 augusti, kommer jag att ligga i en säng, sitta vid ett bord, hänga i en soffa, och dricka flera liter champange.


Vill ni smaka??


Men vi vet inget förrän på onsdag, torsdag och lördag.


För vi är på gång:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :-)





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards