Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sussi - 10 juni 2009 18:04


och allt blev så klart!


Att man blir absolut genomblöt även när man spelar golf, att det är urläskigt att stå mitt på en platt golfbana när det börjar åska, att det går att springa utav bara den till närmsta hus med golfvagn.

Och att jag skulle ha köpt vattentäta skor, överdragsbyxor, hatt, tröja, jacka, underbyxor. Ja allt utom skjorta.

Men det är så där ljuvligt när man träffar bollen och den bara far iväg dit jag vill med en väldig fart, och landar där jag hoppades.

Kan jag önska mig mer.


Sitter nu hemma och torkar efter dagens vedermödor.

Och skall börja packa om.

Till Stockholm. Imorgon.

När jag har åkt skall banken komma hit och titta åt en spekulant. För att se om han har råd.

Skönt att slippa vara hemma då.


Tänk, jag kanske inte har ett hem, jobb, ansvar för en stor gård, på måndag.


Då drar jag till Stockholm, och slänger mig ut för att försöka få ordning på och köpa Huset på Lidingö.

Helt ok  med vattenskada i källaren??

Jag har ju ändå tänkt att köpa alla kläder i något vattenfast material.


Så att jag klarar av när himlen öppnar sig.

Och det börjar trilla manna.

Har jag tur är jag ivägen.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards