Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Sussi - 15 juni 2009 23:53


är ingenting för mig.

Det är så lagom att vara lagom.


Trist men inte tråkig, tuff men inte ball, snygg men inte vacker, kul men inte flamsig, klok men inte smart, öppen men inte burdus, tjock men inte fet, lång men inte stolpe, bra men inte bäst.

Det är väl inget vidare att vara lagom.

Är det ännu en bokstavskombination?

ADHD, dyslektiker, dum, lagom?


Jag är inte lagom.

I alla fall inte med vilje.

Jag tycker nog att det är mer än lovligt bra att sticka ut.

Att göra det som jag tror skall gå.


Det smittar ner till både hundar och hästar.

Hästarna hoppar mycket större hinder än vad alla trodde de kunde.

Hundarna har inga begrepp om storlek.

Och matten är övertygad om att allt kommer att ordna sig.


I alla fall, så att det kommer att bli lagom bra.

Eller hur?


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards