Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Sussi - 11 juni 2009 23:30

 

Ibland är en del dagar mer allvarliga än andra.

Alltså det som skall ske och det som utan någons förskylan ändå sker.


Jag fixade allt hemma innan jag skulle åka till Stockholm.

Ni vet den där vanliga att moderskeppet Enterprise gick upp i Hyperwarp.

Hann till och med att plocka blommor.

Började nästan gråta.

Rosorna och Rhodedendron var fantastiska. Även inomhus.

Det kändes trots allt bra.


Kommer till flyget. 

Inbokad tillsamans med Skumpa en annan dag.

Alltid mitt fel om det är bokat på Internet, de struntar i om jag talat med någon.Var tvungen att få plats, började nästan gråta.

Köpt dyr biljett ;-)  så vi fick boka om och åka till Stockholm.

Det kändes trots allt bra.


Fantastiska Moana och Lolou W. släpper allt och hjälper mig att visa Nr 1 IGEN och att ta hand om hundarna, då jag inte kunde ta emot spekulanten IGEN, denna gång med banken.

Flög över gården när de gick därnere och dividerade om vad mitt livsverk trots allt var värt.

Började nästan gråta.

Men jag vet vad det kostar, så

Det kändes trots allt bra.


Laddar inför mötet med bostadsrättsföreningens årsstämma.

Jag har åsikter om massa konstiga saker som styrelsen bestämmer om.

Över bostadsrättsinnehavarnas huvuden.

Blev uppringd av min advokat som manade mig till lugn, och att jag inte behövde svara på något.

Kommer till stämman.

Det första de tar upp är min fråga. Den som inte var en motion, den som jag inte behövde svara på.

Började nästan gråta.

Fick kraft att svara absolut ingenting på flera frågor, så att jag fortfarande har all handlingsfrihet.

Fy f-n för avundsjuka människor som inte vet och är ogina.

Var genomsvettig innan inkvisationen var över, och det stora kriget har bara börjat. Men nu vet jag vilka mina fiender är,

Och det känns trots allt bra.


Jag tror jag struntar i allt och spelar golf och rider för hela slanten.

Men var ska jag bo???????

Det är nästan så att jag kan börja gråta.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards