Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sussi - 19 januari 2011 19:00

Alltså nu har någon Amerikansk astrolog/astronom typ fått knäppen.

Han tycker att jorden har snurrat så in i bänken mycket sen allt började räknas och skrivas upp för 3000 år sedan, så nästan alla stjärntecken i horoskopet har flyttats. Och så har det kommit till ett extra. Ormbäraren.

Tur att man inte blev det i alla fall. Jag tycker så där om ormar.

Hade varit värre om man hade blivit ett stjärntecken som hette Musälskaren.


Nu har jag blivit Fisk.

Visserligen tycker jag väldigt mycket om att simma, men hallå.

Jag är väl inkarnationen av alla Vädurar, (mitt originaltecken) i hela världen.

Som det står i boken Soltecken.

-- Grattis, du har stött på en vädur. Eller kanske inte.

Vädurens motto är: Jag är.

Jag vill vara vädur.

Jag tycker om att ha diamant som min kristall.

Jag har som nyckelord, aktivitet.


Fiskens motto är: Jag tror.

Jag tror ingenting. Alltså är jag inte en Fisk.


Undrar hur många han kan lura, och hur länge den där astronomen orkar hålla på med det däringa.

Han kanske bara åkte på en stjärnsmäll, tappade helt fattningen, och blev alldeles tokig.

Och började yra om nya stjärntecken.

Stackarn.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards