Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Sussi - 18 januari 2011 17:46

Alltså jag kunde inte sova i natt.

Jag kommer nog inte kunna somna på ett tag.

Då jag har kommit till en insikt.

Igår packade jag upp mina lakan, som har följt med mig i flytten.

Jag har fler lakan i min ägo än Hemtex har i sitt sortiment.

Än vad NK bädd och bad kunde visa under många år.

Visserligen hade jag många sov och gästrum därnere på går'n.

Men det här är helt galet.

Finns inte en färg eller mönster som jag inte packade upp.

Inklusive vita.

Jag kommer aldrig behöva köpa lakan, några, någonsin, till någonstans.

Trist.

Det är kul att köpa lakan.

Det känns som om jag är lakansvärldens svar på Imelda Marcos (presidentskan med alla skorna)

Nu undrar jag bara två saker.

Den första är:

Var tar underlakanen vägen som köps i par, med påslakanet, till dubbelsängen?

Den andra är:

Kan man räkna lakan istället för får om man inte kan somna?

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards