Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Sussi - 13 januari 2011 08:45

Nu äntligen är julen slut.

Ni vet tjugonda Knut.

Och då med en naturlig följd.

Äntligen har toapappret med snögubbarna och tomtarna rullat sina sista varv.


Nu undrar jag, varför är det extra pris på toapapper med snögubbar och jultomtar på, innan jul?

Borde de inte kosta mer, att torka med rätt papper för säsongen?

Jag går ju på allt som har extrapris.

Och toapapper har ju en strykande åtgång.

I alla hus och hem.


Borde det inte vara rabatt på dem utan gubbar på?

Borde det inte vara billigare att göra toapapper utan gubbar på?

Borde det inte varit en man som kom på det där med gubbar på toapappret?


Varför då?

Vilket fruntimmer vill ha gubbar på olika ställen på kroppen, utan att bestämma vilken gubbe det än är?

Ok kanske Tomten och snögubben kan få passera under helgerna.

Men nu är det äntligen Julända.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards