Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Sussi - 2 januari 2011 14:04

Har dagarna sen den 29 december varit.

Då jag blev bjuden att åka skidor i alperna.

Bara över nyår.

Så flyget gick den 30 december på förmiddagen.

Blev hämtad på flygplatsen.

Checkade in på hotellet.

Och sen ut i snön och solen.

I baren hängde vi, alla lediga stunder. Allt var inte gott. Mycket var för gott.

Middagar som var helt galna, så mycket god mat.

Luncher som egentligen var ännu tokigare.

Massa skidåkning, så mina ben kommer aldrig bli sig själva igen.

Fyrverkerier, disco, sauna, swimmingpool, i vilken ordning ni vill, jag kommer knappt ihåg.

Vi har tränat på hur Stålmannen flyger (vilken arm först, viktig men galen kunskap).

Åsså har vi pratat.

Men vi har framförallt skrattat.

Galet mycket.

Hela tiden.

Och solen har skinit på oss hela tiden.


Nu sitter jag på Sturup och väntar på att flyga hem till Stockholm.

Kompisarna som lurade med mig är galna skåningar.

Så resan för dem slutade här.


Jag skall bara flyga hem.

Tänk ändå vad galet det kan bli.


JAG SKALL FLYGA HEM TILL STOCKHOLM!!





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards