Alla inlägg den 29 april 2009

Av Sussi - 29 april 2009 07:41


måste nog ha varit bortbjuden nästan varje dag.

Så stor vårta/finne på näsan som hon hade.


Jag undrar nämligen om finnen på näsan/hakan/pannan eller inbjudningskortet brukar komma först.


Eller om mäniskorna sitter där hemma,

- Nu ska vi se, inte ett utslag på länge har hon haft. Bäst att skicka ett inbjudningskort!


Eller om mitt  lilla ansikte känner lukten av ett inbjudningskort på väg in i brevlådan.

- HE HE nu skall vi minsann skoja till det för henne.

- Var tycker ni vi markerar vårt oberoende den här gången. Mitt på näsan?

- Nä det var ju förra gången!

- OK då tar vi pannan, det var länge sedan.


Som Ni alla förstår skall jag iväg på massa kul bjudningar.

Lunch, middag, spex i Lund, middag, middag, gäster hemma, middag Köpenhamn, middag Torekov.

Sen är Valborgshelgen över.


Och efter det har en stor burk grön/beige creme gått åt för att dölja allt.


Men det är det värt.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards