Alla inlägg den 14 april 2009

Av Sussi - 14 april 2009 22:25


Jag vet att det var en kvinna som kom på idéen.


Men datorer måste vara en produkt av killar.


För........

Vem i hela världen lägger plötsligt ner.

Behöver support.

Klarar sig inte utan laddning.

Vill ha evig input.

Tycker om att vara den mest exklusiva..

Behöver en mus för att fungera bäst.

Minnet kraschar lätt.

Att man skall känna sig som en absolut vinnare när man burit hem en ny.

Mest lackade skalet är den bästa.

Det finns oerhört mycket tillbehör som gör det bättre.

Krackar mellan varven i uppkopplingen med omvärlden.

Virusar får den lätt att bli oerhört dålig och kräver om möjligt ännu mer support.

Vid varje byte behåller man den gamla i förrådet, om man missade något.


Men å andra sidan klarar man sig inte utan.

Känns tomt när det inte fungerar.

En högsta önskan är väl ändå en ny när den gamla har kraschat.

Vem vill inte ha en med hög prestanda, och ett läckert yttre.


Kanske jag ändå skall skaffa en ny dator.


Nu när det är dags.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards