Alla inlägg den 17 april 2009

Av Sussi - 17 april 2009 01:30

Denna dag har bara handlat om flyt.

Eller kanske mer flytande.


Började med kaffe.

Det finns de som alltid börjar med the. Men det känns så mesigt.

Ibland känner jag mig mesig och slänger i mig en the på vägen.

För att sen återgå till kaffet.


Sprang sen runt och producerade vätska och koncentration, kreativitet, kapacitet och allt annat ni kan komma på, på K.

Ramlösa var svaret på allt.


På eftermiddagen släppte jag allt på K.

Övergick mer till N.

Nöjen.

Och det brukar ju innebära en del vätska.


Vitt vin på Bukowski, Auktionsverket, Östermalmshallen kan ge alla svampar ett  nytt liv på fredagseftermiddagen.


Å sen brast det totalt.

Bistro Jarl, Noppes, Teatergrillen, Riche.

Nu snackar vi inte Ramlösa längre,


Och allt hade gått jätte bra om det inte varit för Bellini'n.

Fram till den hade jag som vanligt kontroll.

Men det är något speciellt med Bellini.

Prova så kommer Ni att förstå.


Men han var snygg och mycket förstående.

Mörk och ett vackert leende.

Och hittade.

Taxi chaufförer får betalt för det!


Allt har varit vätska, och egentligen har jag varit lika snurrig hela dagen.


Men Bellinin är godast.

 

 



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards