Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sussi - 28 oktober 2009 21:05


Pricken.

Med droger, våldsamheter bla kniv, har han lämnat mig.

Fy farao vad skönt.


Imorgon blir det rättegång.

Då skall rätten gå igenom hela fallet.

Jag kanske får säga vad jag tycker.

Men de lärde skall väl diskutera.

Jag får väl hoppas att någon för min talan.

Sen kommer domen den 17 november.

Kan jag överklaga om jag inte tycker att den är kul?


Men strunt detsamma.


Jag ligger här i sängen.


Vilken dag!


Skrubbade mig röd i skinnet, med specialtvål vid 5 tiden i morse.

Drack 1 liter fläderblomsjuice, för jag skulle må bättre om jag drack något jättesött.

Drack ½ liter buljong för jag skulle må bättre om jag drack något med salter i.

Drog med Kiki och bilen till Helsingborg.

Det tar 45 min dit. Drick själv 1½ l. vätska!!! En kvart innan.........


Väl framme var jag i vanlig ordning lite tidig och väckte hela avdelningen.

Urgullig personal, som absolut tyckte att jag skulle ha mina fina munksnören från Bhutan, på mig under operationen.


Sprang upp och ner på sjukhuset då min kirurg glömde rita med tuschpennan var de skulle börja.

(världens största på bredd och längd, kirurgen alltså, tur att boobisarna är stora, annars hade de försvunnit i hanteringen. Kanske det är så de delar upp patienterna :

-Kirurg Rikard tar alla med BH kupstorlek 70 E och uppått! Annars kommer han att skära sig i tummen!

 

Fick något radioaktivt insprutat för att de skulle se mig i mörkret, om lyset gick, eller var det för att hitta första lymfkörteln? Tror nog det sista då de vad jag fattar bara tog en lymfkörtel.


Blev uppkollad av en sjukgymnast som ville kolla om jag kunde göra en Kalle Fazer ( Dvs armarna rakt upp sträck. Förklarar senare, men det har med killar och tjejer att göraCool)


Då fick jag mitt rock´n roll dricka.

Märkte jag nåt.

Är man född Rock and Roll så är det svårt att ta till sig en liten sup vid den tiden. Men mentalt var det toppen.

Taket i sjukhuset, i hissen och korridoren behöver målas här, det såg jag när de körde ner mig. Men jag har inte sagt något ännu.


Helhärlig narkossyster. Troligtvis hög på alla gaser därnere, för vi hade urlattjo. Hon tyckte jag skulle dra till Maldiverna några timmar när jag nu ändå skulle sova. Själv ville jag hellre till Mauritus, för där kan jag ju spela golf. Var på väg att säga PORTUGAL. Men trippen var ju ändå gratis, så bättre att ta i litegrand. Tydligen hade jag börjat yra om Hawaii. Första klass och golf.


Sen vaknade jag upp och mådde kalas. Förlåt alla personer som har kräkts, yrat, snurrat när de blir väckta. Jag sa bara att jag skulle sova lite till. Se ovan.

Och så var jag jättehungrig och undrade när jag skulle få något att äta.

Ett matvrak är alltid ett matvrak. Man blir ju hungrig av att åka till Hawaii och spela golf. Det kan väl vem som helst fatta.


Så småningom uppe på rummet.


Men satt rekord i första besökare. Bästa Inger dundrade in med sängen. Underbart. Härlig bok, godis, Svensk Damtiding,(samma gubbar o gummor i den som 2005 bara rynkigare) och sen fick jag äntligen kalorier.


Nu är klockan inte jättemycket men ALLA säger att jag skall sova nu.

Jag har ju sovit hela dagen.

Med eller mot min vilja.

Hur fasen kan jag vara trött nu??

Men jag har min dator.

Så nu skall jag surfa på datorn och poppa loss på ipoden som är fylld av pangbra musik av älskade Nanny.


Pricken, Nu lägger vi dig i sprit på riksmuseet.

Då kan jag ju alltid komma över och hälsa på!

Synd att tappa bort någon som har gjort så mycket gott.

Gett mig så mycket kärlek av ALLA som jag älskar.

Och alla andra.


His out of my life.............................................





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards