Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Sussi - 24 oktober 2009 23:21


Jaha, kanske man ska skriva sitt testamente nu när man är sjuk.


Ett ganska intressant fenomen.

Det här äger jag, och det vill jag att den och den skall ha.

Hå hå, det blir som om jultomten sitter och delar ut julklappar 2 månader i förväg.


Har det funnits några snälla barn?

Eller andra som vill ha något smått o gott??


Men jag har förstått att jag får inte skriva som jag vill, för då kan det missförstås.

Typ inte så här att jag tycker att namn skall ha min skivsamling, eller åtminstone delar av den, eller kanske dom skivorna som namn gillar. Och resten kan ni andra väl dela på. Vill ni inte dela på resten så får ni väl göra något annat.

Så har jag förstått att jag inte får skriva.


Men jag kan nog skriva att de som vill ha allt kakel som ligger ute vid Fort Knox det kan de ta, innan det sätts upp på väggen.

Och en hel del gipsskivor ligger där och skräpar.

För att inte tala om det gröna staketet och staketstolparna.

Så precis kan jag nog vara.


Men jag har inte tänkt att lämna in på ett tag.

För jag har lagt en förmögenhet på att klippa mig idag.

Och så mycket pengar kan ju inte slarvas bort.

Utan nu skall vi njuta av min nya korta frisyr i många, många, många år till.

Så länge att den kommer hinna bli både långt och kort många gånger.


Förutom att jag är nyklippt, skall jag träna på mitt nya jag.


Snälla, kan du/ni hjälpa mig.


Känns urläskigt.

Sänk garden, och släpp in någon som kan tänka sig att vara mig behjälplig.

Det är så himla konstigt så man kan dö på kuppen.

Eller var det fel tänkt?


Framförallt måste jag ju skriva testamentet innan jag dör, och det tar en himla lång tid att bestämma sig för hur man vill ha det, så det är gott om tid kvar. För mig på jorden.






Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards