Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Sussi - 13 oktober 2009 22:32


Idag har jag träffat Jimmy.

Han har en aprikosfärgad mellanpudel i framsätet i sin amerikanska van.

Jimmy är proffs på insatser.

Inte mot eller för något.

Utan i.

En insats till mina spisar på Fort Knox.

Med modern touch, utan spjäll, med ett otroligt drag, som ger minst 7 kw.

Vi talar inte om ett rockband.

Utan en braskamin.

Men det känns ganska bra att ha liksom rock'n roll i min öppna spis.

Jimmy tyckte att jag skulle ha en i den andra öppna spisen också.

Då känner jag att det blir stereo effekt.

Som ger minst 14 kw.

Helvetes varmt kommer det att bli på Fort Knox.

Sen skall jag bara stoppa in en pinne i brasan.

Det är väl ändå en dansbandslåt?

Så länge det inte blir jazz så är allt OK.


ps

Pricken är lugn.

Har visat honom för några idag som fått klappa och klämma på honom.

Om det är någon som kan bli hjälpt av att de har fått klämma på en tumör, och sen kan känna igen en egen, om de mot allt bättre vetande och vilja, får en i bröstet.

Och på det viset kan komma tidigare till doktorn.

Då blir jag så glad.

Därför är Pricken till allmänt beskådande och knådande.

Kom o kläm vet ja!!

Desto fler som vet mer om bröstcancer, desto bättre.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards