Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sussi - 20 oktober 2009 11:20


Jäklar vad det har regnat.

Fullständigt ösregn.

Har aldrig sett så mycket vatten på länge.

Urskönt.

Då slipper jag spela.

Är absolut slut i hela kroppen.

Gick 18 hål igår med proffsen.

Snacka om att springa och slå.

Ibland slog jag oerhört långt och rakt.

Alla var förvånade.

Absolut jag.

Och jag kom inte sist i tävlingen.

Halleluja.

Man blir ju frälst!!!!

Tyvärr har solen börjat skina nu.

Det innebär att jag skall släpa ut min trötta kropp runt banan.

Men det blir säkert med nån kul.

Hoppas jag.

Och sen blir det bad, och jacuzzi och sen middag och sen slänger jag mig i sängen innan jag snabbt måste vakna och så skall vi träna och sen skall vi tävla igen.

Det  är tur att Pricken och jag tycker att det här är lika kul.

Jag undrar om vi får två priser?

För vi kommer att vinna.

Eller hur????

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards