Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Sussi - 18 oktober 2009 20:19


Ja, nu är jag här.

Jagandes en liten vit boll runt en Portugisisk gräsplan.

Hel häftigt.

Glömmer bort både att jag är sjuk och att jag har ett liv att sköta.

Eller är det det här som är livet???


Vi bor alla på ett fantastiskt femstjärningt hotell, med flera pooler och spa etc etc etc etc.

Satt i eftermiddags i jacuzzin med en engelsman. Hur jag visste att han var från England??

Illvit, rött hår och blå byxor. Mr Union Jack. Och så pratade han engelska.

Elementärt min käre Watson!


Party craschade igår in på stor smokingfest på hotellet.

Försökte se så mörk och portugisisk ut som möjligt, med mitt blonda hår, bleka hy, långa och inte alltför magra kropp. Kände mig som en isbjörn:). Men dom spelade Suzy Q när jag kom in, så jag tyckte det var urkul.'


Imorgon är det mera golf. Vann lagtävlingen första dagen. Satt 2 Birdie puttar för laget. Helt vansinningt roligt.


Nu skall vi snart äta och dricka mer. En grund ide med hela livet, och en huvudsysselsättning på den här resan.





Hur jag kom åt internet?

Köper jag något gott att dricka i baren så får jag tillgång till trådlöst internet.  Så nu sitter jag här och dricker. 15 min per drink. Kommer vara urfull innan det här är klart. Blir det inget imorgon beror det enbart på spriten.

Skål!

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards