Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Sussi - 14 oktober 2009 22:13


Är jag här?

När jag kan vara där?

Typ Sydafrika, Portugal, Frankrike, räcker med Skåne, bara det är varmt.


Om ni där undrar.

Det kom snö inatt i Stockholm.

Det var vitt på marken när jag åkte ut för att motionera hundarna.

Kraka vill ha sitt tjocka vintertäcke.


För i he-vete.

Det är oktober.

Vart tog växthuseffekten vägen???????????


När vi skulle ha det så varmt så vi kunde odla bananer på Stureplan.


Dom ljög.

Al Gore, släng dig i väggen.


Jag vill ha lite växthuseffekt.

Jag vet ju inte vad mina vinterjackor är.

De ingår i det allmäna kaoset på Fort Knox.


Jag vill oavsett jackor inte frysa.

Jag har slagit vad om att jag inte skall flytta tillbaka till Skåne.

I Skåne snöar det av bara den 2 ggr/år.

Gåsasnön, några timmar i november.

Och sen den stora snöstormen i februari, där alla får vara kvar hemma i en hel dag, för det snöar så inibänken.


Där ligger inte marken vit i oktober, början på oktober.

Där ligger inte snön vit på taken.


Den enda växthuseffekt som jag inte vill veta av, det är på tumören Pricken.

Den kan gärna få ligga lite still och frysa.

Kanske tur att jag inte hittar mina jackor.

Vad vet jag!




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards