Alla inlägg den 23 oktober 2009

Ok

Av Sussi - 23 oktober 2009 22:39


  


Nu är jag på Skeppargatan.

Jag får ju som vanligt inte vara där.

Men det finns inget annat val.

Förutom sandlådan på Karlaplan.

Fort Knox ser ut som en blandning av kakel och målarupplag.

Yippeii.


Landade på Arlanda och var på fel väg ut.

Så blir det när jag inte har landat där på 25 år.

Åkte i cirklar och hämtade hundar, hunger och humör,

innan Carin och jag slängde oss över en pizza i min soffa.


Jag var glad och nöjd en lång stund, tills jag såg de första bilderna från Portugal.

Har jag blivit skrämd av en walnöt?

Blir man oerhört blek, skrynklig, tunnhårig och ful av att ha cancer.


Jag börjar med att klippa av mig håret nästa vecka eller så.

Sen får resten ligga i press så att det blir mer slätt.

Hur gammal kan en golfare vara?

I mörkret på middagarna och framåt natten ser jag ganska ok ut.

Men på dagen är det ju inte klokt.


Jag får nog lov att börja smörja, för alla andra så att de inte märker hur trött jag ser ut.

Sabla Pricken.

Gör mig inte ful också, det räcker med att det kommer att göra ont.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards