Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Sussi - 6 oktober 2009 21:23


Hoppade upp och satt mig vid datorn och skrev som en galning från 6 imorse till 10.

Snacka om träningsvärk i huvudet, i den delen av kroppen som bestämmer, fingrar, bläddertummar, kontorsvärk.


Slängde mig upp till stallet och red. Ridvärk och stor träningsvärk i alla benen efter en underbar tur längs med havet.


Full fart till golfbanan. Lektion  i två timmar. Slår två bollar samtidigt hela tiden så jag springer runt minst 18 hål med tränare. Träningsvärk i armarna.

Bara den kroppsdelen kvar.


Sen fick jag massage på Spa't.


Nu är jag så mör att jag kan inte resa mig, sätta mig, luta mig, böja mig, sträcka mig.

Alltså går jag och lägger mig, om jag kan.


För träningsvärken går förhoppningsvis över till imorgon.

Då måste jag packa ihop större delen av huset.

Packvärk får man då. Sägs inte göra så ont. Möjligtvis i hjärtat.

Nu lämnar jag lilla sommarludan (skånska för litet sommarhus) för nu ska sommaren vara slut.

Jag hann ju inte med den.

Men det blir ny nästa år.

Sommar alltså. Och säkerligen även träningsvärk.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards