Alla inlägg den 20 december 2010

Av Sussi - 20 december 2010 08:28

Har det snöat över en halvmeter i helgen på Lidingö?

Det kan inte vara sant.


Hade den automatiska grinden från huset fastnat i stängt läge, och den går inte att öppna?

Det kan inte vara sant.


Måste jag skotta taket, för att det är för mycket snö på taket?

Det kan inte vara sant.


Sussi, ska du vara kvar i Stockholm/Östergötland/Skåne över jul och nyår?

Det kan inte vara sant.


Tror du jag måste hugga ner hela granhäcken mot grannen till våren, för den ligger ner på hans gräsmatta, på grund av snötyngden?

Det kan inte vara sant.


Vi som startade VISIL.

Vi Som Inte Ljuger, vi har det himla jobbigt dom här helgerna, när allt det osannolika händer.


Men nu har grinden öppnats, min häck ligger hos grannen, taket skall skottas i eftermiddag, dubbarna till däcken är vässade för min och Krakas rundtur i Sverige.

OCH DET SNÖAR SOM BARA DEN.


Det kan inte vara sant.  








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards