Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sussi - 16 december 2010 09:38

Ok jag ger mig.

Golfsäsongen är slut.

Jag får nog allt ställa in klubborna.

Packa ihop alla shorts och korta golfkjolar med undershorts (dom har det! för Er som inte vet och undrar. Varför får ni själva fundera över.)

Sortera strumpor med boll därbak i en hög, och strumpor med lustiga mönster i en annan hög.

Miljarder kepsar läggs i färgordning.

Massa vänsterhandskar, och några få höger (när jag fryser eller får skavsår, det är en hård sport, golf  )

Putsa upp alla golfskoparen och sätta i skoblocken.

Räkna bollar (In your dream!!)

Hångla lite med klubborna och önska dom en God Jul och Gott Nytt År, och att vi kommer att ses, snart igen.

Gå igenom golfbagen en sista gång, igen, efter den förrymda bananen, som lägger sig i fel ficka i bagen, på sista rundan, och sen först ruttnar, efter det försöker rymma därifrån, innan den blir mumifierad, när bagen efter ideet tas fram i vårsolen.


Det är inte storm över mjället!!

Allt det vita som dräller ner över oss i oanade mängder.

Det är SNÖSTORM i Stockholm.

Och förra gången försvann snön i slutet av april.


Så A bientot kära golfgrunkor.

Jag ger mig.

Vi ses när det har tinat.

I värsta fall rymmer vi ihop lite, innan det tinar, till en ofryst del av världen.

Men jag tänker på Er.

Väldigt mycket.

Och jag saknar Er allt.

Alltihopa.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards