Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sussi - 3 december 2010 08:44

Ibland när man är ute på stan och går, möter man någon som är väldigt lik sig själv.

Då funderar jag, i alla fall, om det var den personen eller nån annan, som jag absolut inte känner.

Är det någon som jag inte känner, är det ju nästan pinsamt att hälsa (typ TV kändis eller så).

Men är det någon jag känner, så är det ju om möjligt ännu mer pinsamt och oartigt att inte hälsa.


Den här helgen kan ni möta, som ni nog då tror, två absoluta kopior på Prinsen och mig spankulerandes runt i Stockholm.

Hälsa på bara.

Det är inga kopior, Look a likes, eller annat.

Det är vi!


Snöstormen i London/Heathrow tvingade vårt plan och några till från British Airways att stanna på marken. Ni vet engelsmän och snö är ju inte så kompatibla.

Nästa lediga platser var någon gång under lördagen, om vi inte ville ta en rundtur runt Vladivostock eller annan skojig mellanlandningshåla.

Ja jag vet, massor av Er vet säkert brillianta sätt att ta sig till London ändå.

Nu är det så att det finns personer som arbetar just med att ordna flygbiljetter, och det är absolut fullbokat.

Till vilket pris som helst.


Ja Ja.

Vi kunde ha liftat med nån som ändå skulle dit.

(Notch, Notch - you know what I mean!)

Vi blev erbjudna det.  (Millllliiionnner TACK).

Men vi valde att stanna i Stockholm.


Så om ni möter OSS, så hälsa för f-n.

För det är VI och inga dubbelgångare.


Men vi pratar engelska hela helgen.

Med alla.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards