Alla inlägg den 2 december 2010

Av Sussi - 2 december 2010 08:53

Ja, livet liknar en bra 10 i topp lista med schyssta låtar.


Började i somras med Tonights going to be a good night (engelska versionen  )

Övergår lite lätt till Dansar aldrig nykter.

Går ganska snabbt över till I know you want me.

Själv sjunger man glatt på Always on my mind.

Ser fånigt lycklig ut till When you tell the world your mine.

Fick ett underbart besked Did you get healed , från Greatest Hits, skivan Still on top!!

  

Nu är jag på ett mycket vintrigt Lidingö och funderar på Have I told you lately.

Men framför allt packar jag snygga saker till helgen, Come away with me tonight.

  

Och som vanligt när livet leker kör vi på högsta volym (prova, det blir så då, jag vet det)


I'm so excited, and I just can't hide it.

 

 

Så vi hörs nästa vecka. Om jag får landningstillstånd då.    



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards