Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sussi - 13 december 2010 18:10

Jag åt lunch på NK idag.

På luciadagen.

Tillsammans med en Lucia och hennes tärnor.

Ett antal stjärngossar, där dom alla sjöng.

Några damer i mink.

Lite lattemorsor.

Min syster och jag och Alexandra.


Nu undrar jag bara så här innan jul.

Var gör dom av den enorma julgranen i NK's entré efter jul?


Ja jag fattar att den går att vika ihop på något sätt.

Jag är ju inte dum på det sättet.

Men har ni sett hur himla stor den är????


Även om den går att vika ihop täcker den en bra bit av, exvis en normalsvensk avfolkad liten bys, torg.

Kanske det kan vara en bra turist grej för någon håla i, ska vi säga Medelpad.

Under sommaren har vi NK´s julgran på torget.

Kom och titta!!

För vad gör man annars i Medelpad?


Eller sänker man hela granen i nån sjö.

Jag har hört att Vättern är jättedjup.


Eller sitter det några och lägger barr efter barr i små lådor och lägger in allt på Shurgard eller så.


Vem vet?


Men det var underbart idag att sitta under den och lyssna på vackra Lucia sånger.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards