Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Sussi - 13 maj 2009 22:25


Fy farao vad jag är tjatig ibland.

Finns få människor som jag som aldrig ger sig.

Har jag fått något i sinnet måste man vara både listig och stark för att jag skall släppa taget.

Typ lika envis som en röd gris, eller så är jag ju en dubbel get, Vädur och även Get enligt kinesiska horoskopet.

Men om jag inte hade varit det, hur hade det varit då?


Ja, säkert lyckligt gift!

Bott i en villa på Djurgården i Stockholm!

Ätit luncher med vänninorna, gärna med ett glas vitt vin!

Haft en PT.

En hobby av något slag!

Gått på skönhetsbehandling, manikyr, pedikyr och frisyr minst en gång i veckan.

Sommarhus i Falsterbo/Torekov!

En liten hund som inte smutsade ner, och som gick lätt att lämna bort när jag skulle resa på nån viktig resa till nån eftertraktad del av världen.


Vad  är skillnaden mot det verkliga livet?


Gift, nä inte just nu i alla fall.

Djurgården, Ja jag bor ju på en.

Äter lunch varje dag, ibland med en kompis, och vitt vin till lunch blir jag bara snurrigare av.

PT, varför då? Livet är tillräckligt rörligt.

Hobby? Mitt liv är min hobby, och så har jag just börjat spela golf. Det räknas.

Sommarhus,ja,Torekov,ja.

En liten smutsig hund har jag och två stora till som vaktar mig. Känns bra.

Reser om jag vill.


Och så har jag mitt liv, mina hästar, mitt jobb, mina vänner, som jag aldrig fått om jag inte varit envis.


Så om ni ursäktar.

Jag kommer att fortsätta vara envis, tills vidare.

Det går ju himla bra ibland.


Åsså glömde jag det där med skönhet, manikyr, pedikyr, frisyr, å sånt.

Är det inte lite väl jobbigt att springa på allt det minst en gång i veckan.

Jag skulle tycka att det var tjatigt.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards