Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Sussi - 8 maj 2009 23:58


Att spela golf, som jag har gjort en gång i mitt liv.

Idag.

Har gett mig följande insikter.


Man får träningsvärk.

För att skena runt en enorm trädgård, med personer som jagar en med klubbor, det är motion, och det ger träningsvärk.


Att golfbagen egentligen är en enorm handväska, som man även får plats med golfklubborna i. Sen skall där, som i en normal handväska, även finnas plats för, läppstift, extra jacka, paraply, telefon, nycklar, pennor, papper av mer eller mindre viktigt slag, lite piller mot bla huvud och träningsvärk, och annat smått och gott. Glöm inte banan, choklad och annat som får en ur en bunker. Tur att det går att hyra en vagn till handväskan på golfbanan.


Golfrestaurangen serverar största kanelbullarna för att man skall orka. 

Gå och Gå.


Golfshopen finns där för att köpa nya skor för de gamla har man absolut fått skoskav av. Och då säljer de gärna udda skor till reapris, så köper man dom, och kommer tillbaka tredje dagen och köper ett par svindyra, för att orka fortsätta gå.


Att jag tycker att det är urkul.

Och det är den viktigaste insikten i kväll.





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards