Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Sussi - 7 maj 2009 22:37


Gör jag när jag har fått reda på att jag har rätt i kriget mot BRF i Stockholm.

Gör jag när jag får köra racerbil i lagom fart till Torekov.

Gör jag när bästa kompisarna ringer och bryr sig.

Gör jag när jag får vara ensam med lillsyrran och mascaran rinner av skratt.

Gör jag när mina golfkurskompisar ställer absolut fantastiska frågor.

Gör jag när jag har grönt kort på söndag.

Gör jag när jag inte vet om man skall slå klubban åt höger eller vänster!

Gör jag när vår lärare berättar 100 roliga historier om pappas bästa kompis utan att veta om att han va det, och att det va pappa.

Gör jag när storasyster talar om för oss att golf är en allvarlig sport.

Gör jag när Pro'n berättar att han ser på tummarna och gången när de kommer in i golfshopen, hur duktiga de är.


Så på söndag, då är syrran och jag med i gamet, håller in tummarna, ställer inga korkade frågor, vet vad höger och vänster är, hört alla historier, blivit medlem i en golfklubb.


Då skrattar jag absolut inte bäst, och jag hoppas att jag inte skrattar sist, men oj vad jag har skrattat den här helgen.




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards