Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sussi - 5 maj 2009 17:29


och jag har ett förhållande.

Ett väldigt fritt och generöst.

Vi kommer och går som vi vill.

Ibland ses vi inte på flera veckor.

Ett tag under vintern sa jag att nu fick det ändå vara slut på det här.

Bara tjälen går ur marken.

Men han är ju så gullig.

Alltid härligt att ha någon att tänka på.

Till och med hundarna tycker om Calle, och de är jättekräsna.


Vi hänger en hel del, när vi hinner, och jag är på rätt plats.

Oftast vill han bara bli kliad på magen........

Och då stryker han sig mot mig så där som bara Calle kan.


Calle har väldigt exklusiv smak.

Han älskar bara den bästa maten.

Anka, lax, goda ostar, kyckling.

Alltid välputsad, kan man nog kalla det.

Och sover helst i Schlossberglakan.

Brooks Brothers skjortor är inte heller fel.


Åh!

Hoppas det inte var någon som trodde något annat.

Men Calle är min katt!

Vi har bott ihop i 16 år.

Det ser ut som om han alltid går i smoking.

Han bor i tvättstugan, ibland lakan och skjortor.

Han har en nos för bara det bästa.

Vi snackar en hel del, men med åren har han blivit ganska döv.

Han har egen ingång. Och utgång.

Och servering 2-3 gånger per dag.


Men min stora fråga är

Hur vet jag att burkarna som det står Anka på verkligen smakar Anka?

Är det Lax i Laxburkarna?

Eller är vi bara grundlurade?

Är det någon som vill prova att smaka så säg bara till.

Vi är öppna för alla förslag.

Calle och Jag.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards