Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Sussi - 9 maj 2009 23:07


Domsingarna kan inte fatta hur lika vi kan va.

Söstra mi' å ja.

Men nu är jag faktiskt stora syster.

Till en.

Till den andra söstran mi' är jag lillasyster.

När den första lillasystern och jag går på stan så tror de att vi är tvillingar.

När stora syster och jag går på stan så tror de att vi är tvillingar.


Nu är jag lillasyster mellan varven och storasyster ofta.

Om man räknar i tid.


Som tur är har vi alla en storebror.

Han är ursnygg, smala ben, kul, verbal, god smak, massa kompisar, kommunikativ, framgångsrik, förvaltar sitt väl.

Han är mest lik oss. Av alla.


Och alla har vi fått en dos av samma gen.

Den kända S-genen.

Snackar

Snubblar

Spiller

Snurrar

Snyftar

Skrattar


Det finns nog inga som skrattar som vi.

Och jag är så glad

för att jag har två söstrar mi' och en broder vi,


Söstra mi'.








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards