Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Sussi - 12 maj 2009 00:46


gör ingen sommar.


Men däremot gör det en j-ligt irriterad.

Ni vet när man liggar och sover och plötsligt kliar det på näsan.

Flugan.

Efter ha blivit väckt 10 gånger försöker man sova under täcket.

Får ingen luft.

Vilket är värst.

Kli på näsan eller ingen luft?


En fluga på kontoret.

Varför kliver den på händerna när jag skriver?

Kan den inte bara sitta bredvid och titta på.

Flugan hade säkert fått bli riktigt gammal då.

Men nu skall den dö.


Finns det något djur av någon ras som kan utlösa såna mordinstinkter som en fluga.

Jovisst en myggas ljudliga morrande kan alltid få blodtörsten att svalla.

Men myggor verkar så korkade så de sitter ju bara och väntar på att få bli ihjälslagna.

Kom och slå ihjäl mig. Hejdå världen.


Men flugorna, de kliver på näsan, på händer, och bara väntar på att man skall börja fäkta.

Hihihihi, kom och ta mig, du hinner aldrig ifatt.


Så efter ett tag är det bara att njuta av sommaren och de där j-la flugorna.

Och så köper man flugspray, äckliga klisterbandsburkar att hänga i taket, elektriska flugdödare, ja vad som helst för att ta kål på dem.


Alltså måste man börja i tid.

För den första måste dö.


Miljoner flugor gör en olidlig sommar.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards