Alla inlägg den 16 december 2009

Av Sussi - 16 december 2009 22:00


Just nu har jag ett läge, där jag kan bli cirkusprinsessa.  

Så oerhört nära har jag nog aldrig varit.

Tänk Er själva att få sig mig i sågspånet i en paljett trikå med stora plymer.

Utföra en konst av sällan skådad art.

Och avsluta med ett


HEPP!!


Men jag kände.

Nej. Ack nej.

Det kommer att bli så mycket snack om

- Varför?

- Hon är inte klok som gör det!


Oavsett om jag var bra eller inte.

Oavsett om jag kunde mina konster.


Alla hade bara bortförklarat det med att hon var gift med cirkusdirektören.

Annars hade hon aldrig fått vara med.

Hon hade passat bättre i biljett kassan.


Oftast känns det så i livet.

Om hon inte.......................................


Men framförallt är cirkusdirektören inget jag kan bli oerhört kär i.

Trots att jag slipper namna om handdukarna.








Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards