Alla inlägg den 2 december 2009

Av Sussi - 2 december 2009 23:21

hade jag en väldigt stor tanke som jag mer än gärna ville dela med mig till hela världen.

Den tanken liksom kom bara flygande från ingenstans, den gav mig ett sånt stort leende, självförtroende, en underbar början på dagen.

Jag tänkte att nu slänger jag mig ner och skriver ner den perfekta tanken, så att ni alla skall få fundera över om jag tänkt rätt eller inte.


Men då kom först en Lolo och sen kom en Lolou till. Och på den vägen är det.


Klockan är nu snart midnatt och dagen har spenderats ömsom med den ena, ömsom med den andra, och sen med den ena igen.

Det är ett dagsverke ska alla veta.


Vad tanken var.

Har absolut ingen aning.

Vet bara att den var helt fantastisk, och kommer jag på den igen så kommer jag naturligtvis att genast skriva ner den till Er alla.

Den var underbar.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards