Alla inlägg den 1 december 2009

Av Sussi - 1 december 2009 21:15

Idag tappade jag bort vägen helt och hållet.

Skulle egentligen till Ikea, men byggmästaren ringde och ville ha mer saker till köket. Köket var ju borttappat ett tag, men upphittat.

Så då bestämde jag mig för att åka till Arninge, för att köpa ny kyl och frys. De skall ersätta de som jag redan hade. Men då arkitekten tappade bort måtten, så behövde jag köpa nya.

På vägen dit, kom jag på att det finns en ny väg mellan E4 och E18.

Det var där jag tappade bort mig totalt.

Svängde av på sk Arlandavägen, for med god hastighet, på rätt håll. Tills jag kom till en rondell. Där tappade jag riktningen. For ett varv extra av bara farten, och sen hamnade jag i Vallentuna.

Ack Ack Ack. Hur fel kan det bli. Hur bortappad får man vara.

Så med glatt mod körde jag ännu ett varv i ännu en rondell och till slut kom jag fram.

Varför jag inte använde min GPS???

Vad tror ni???

Jag har tappat bort den.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards