Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sussi - 23 februari 2011 07:56

Jag har ont i bröstmusklerna.

Om Ni undrar, så är det dom som sitter alldeles bredvid armarna och under armhålorna.

Kanske man kan få ont i dem om man är mamma.

Man kan säkert få ont i dem om man är övergiven.

Troligtvis om man går på gym och gör 200 armhävningar.

Det är dom musklerna jag talar om.


Igår var en av mina älskade trettioelva syskonbarn här.

Gerhard.

Vi packade upp lådor.

Vi flyttade lådor.

Jag ser en vägg och anar ett stort golv i garaget.

För att få den uppenbarelse, som var sann, krävdes det styrka.

Gerard bar allt.

Han behövde inte gå på Gym igår. Trappträning, lyfta vikter på alla sätt. Knäböj. Gapskratt.

Själv sorterade jag lådor i högar.

Och packade upp en flock till.


Wow.

En äkta lådattack.


Snart är det över.

Och då bor jag här.

På riktigt.

  

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards