Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Sussi - 6 februari 2011 13:29

En av mina äldsta vänner konstaterade i torsdags, att hela livet går ut på att få logistiken att fungera.

Som han så klokt sa:


- Det är bara logistik livet handlar om. När man väl har insett och accepterat det, blir hela livet så mycket lättare.

 

Jag håller med.


Prinsen trodde jag flyttade in till honom i torsdags, när jag kom med det nödvändigaste för en festhelg i staaan.

I tjejögon alltså.

Jag visste vad jag skulle ha på mig på jättebalunsen på fredag kvällen. Men hade inte en aning om vad som skulle passa till.

Det vara bara fredagskvällen.

Innan dess skulle jag ju snurra runt hela fredagen.

Träffa massa roliga kamrater.

Plötsligt började det snöa, så ut till Lidingö och hämta mera vinter kläder!

Och efter jätteblaunsen på fredagen var det ju en lång härlig lördag med kuligt spankulerande och shoppande.

Eller skulle det hända något annat lattjo?

Hur ska man veta vad man vill ha på sig då??

Om man måste bestämma det två dagar innan.

Lördag kväll, som var nytt party, var en ny utmaning, för kläd o sko sortimentet i garderoben.

Söndag. Då kan ju vad som helst hända.

Och det gjorde det.


1 resväska och 3 bagar senare är jag tillbaka här på Lidingö, och det har blivit söndag eftermiddag.


Men framförallt en stor logistikövning!!!

Och jag klarade av det ännu en helg.

Hit o dit, upp o ner, fram o tillbaka!!


Jag accepterade nyttan av logistiken för länge sen, tidigt i mitt liv.

Som sagt var.

Det är enklare så.

  


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards