Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Sussi - 10 februari 2011 09:57

Åker till London idag.

Slängde ut en förfrågan till mina trettioelva, dvs syskonbarn med respektive,


- VILKEN HANDVÄSKA ÄR SNYGGAST! VILKEN SKA MAN KÖPA?


Får till svar massa bra tips.

Men allra bäst svarar Nanny.


- Du menar en handväska som passar din målgrupp?


Sabla femtonåring.


Jag vill inte veta att jag måste ha en (i deras ögon) tantväska.

Jag vill ha en hopplös grunk med massa metall och spännen på.

Jag vill ha en som är stor som en javetinte vad, där jag inte hittar nåt i, och där det jag inte hittar, har jag glömt hemma!

Jag vill inte ha något som jag måste bära på rak arm, utan kan ha rem över axeln.

Jag vill inte ha en brun eller svart för den passar till allt.

Jag vill inte ha en tantväska.


- Jamen köp vad Du vill. Låt inte oss hindra Dig!


Men man vill ju inte se ut som en övervintrad tonåring.

Man vill ju bara vara snygg.


- Tror DU att någon märker vilken handväska du kånkar på?


Kanske inte.

Men jag kommer definitivt att märka det.

Oavsett vilken målgrupp jag tillhör.


Det räcker för att frågan bör ställas.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards