Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sussi - 2 februari 2011 20:59

Men definitivt inte rådlös.

Nu håller jag på att få ett trådlöst liv.

Till och med tandtråd känns omodernt.

Nu kommer jag kunna kommunicera med alla möjliga apparater utan snören.

Så modernt.

Allt började med att en skrivare var för ful.

Sen blev husets ingenjör så där uppeldad som bara ingenjörer kan bli.

Vid tanken på att bara snygga saker behövde presenteras offentligt.

Resten kunde gömmas i olika hemliga skrymslen.


Så nu ligger jag här och väntar.

På att allt skall kunna prata med varandra.

Ingår även vi människor i detta?

Just nu är ingenjören i sin trådbubbla.

Jag undrar bara om han hittar början på snöret, och att det inte är för många knutar på snöret.


Kan det bli knutar även på trådlöst?

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards