Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sussi - 17 februari 2011 10:03

Vojne, Vojne!

Det har hänt mycket på 3 år.

Och jag vaknade imorse med en känsla av stor tillfredsställelse, och tacksamhet.

Vilken lycka att jag fått vara med om allt.


Wow!

Vilken resa.

Tror Ni man får många bonuspoäng?

Så att de bonuspoängen kan användas till nya resor.


Livet är ju en otroligt häftig resa.

Bonuspoängen delas ut efter andra kriterier än vad vi är vana vid.

Inte för hur långt vi har rest, hur mycket vi har rest, eller hur djupt hålet i plånboken blev.

Utan efter upplevelsen.


Poäng delas ut för allt.

Om livet är roligt, glatt, medvind, ja rent av underbart.

Det ger samma poäng som när det är jobbigt, uppförsbacke, hjärteskärande, ledsamt eller rent av otroligt sorgligt.


Det är ju det som är livet.

Och det är bara vi själva som kan göra något åt det.

Med andra ord är det bara vi själva som kan dela ut bonuspoäng, till oss själva.


Jag har sett mitt bonussaldo nu på morgonen.

Med de poäng som jag har samlat in.

En sak är säker.


Jag kommer att kunna göra en lång och häftig ny resa på mina poäng.

Och jag är så tacksam, att jag får möjlighet att göra det.




 

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards