Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sussi - 18 april 2010 22:19

Nu vet alla om det.

Jag klarade mig inte den här vintern utan dom.

Dom som tycker om mig, och som jag tycker så himla mycket om.

Jag sa det i mitt välkomsttal igår kväll.

Och nästan alla på kalaset har fortfarande ett väldigt gott minne.

Kanske några grå celler gick i stöpet tillsammans med Margueritan.

Men det var det värt.

För det viktigaste blev sagt.

Jag har lovat Lars och Calle att resten av mitt liv ha roligt, och bara göra det jag har lust med.

Och utan alla de mina hade det inte fungerat.

Att ha roligt.

Så nu när alla vet om det kommer det att bli ännu roligare.

Som att jag dansade på bordet.

Drack underliga drinkar med sugrör.

Fick byta från värsta platåstövlarna till gympadojor för att inte trilla, se ovanstående mening.

Och Wittsjö kommer aldrig mer att bli sig likt.


Men framförallt.

JAG vann golftävlingen.

Bägge klasserna!!!!!!!!!!!!!!

Helt galet.

Det var jätteroligt, och någonting jag verkligen hade lust till.


Kanske var oartigt mot de inbjudna.

Och?


Och har fått två nya datum till att hålla reda på i år.

En 25 års fest (ring mig om någon annan är bjuden på en 25 års fest utan att behöva betala (dvs vara typ förälder)

Och Rockkonsert i augusti.


Hur ska jag hinna??????????????




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards