Alla inlägg den 11 april 2010

Av Sussi - 11 april 2010 22:20

Försökt blogga i flera dagar. 

För att berätta om peggar och puttar och andra revolutionerande händelser i mittliv just nu.

Att Kraka nu går helt lös på golfbanan, och jagar varken harar, ekorrar eller caddies.

Att jag slår ömsom rakt fram och ömsom åt något annat håll.

Att det är fantastiskt kul.

Att det är träningsvärksframkallande.

Att jag har stått i golfshopen idag och sålt massa golfsaker, knappat på kassaapparaten och lekt affär på riktigt.

Att de gamla kompisarna inte fick kvarsittning i golfskolan, utan har nu åkt hem.

Att bara jag är kvar en söndag kväll på Pensionat Furuliden.

Att jag är jätteglad att Kraka håller mig sällskap.

Att det kom göteborgare ikväll.

Att dom är inte lika roliga som mina gamla kompisar.

Att dom var görroliga.

Att de nya är görtråkiga.

Att jag skall putta imorgon bitti, slå med järnklubborna innan lunch, att jag skall spela scramble efter lunch.

Att jag tycker Wittsjö är fantastiskt.

Att internet inte fungerar i Wittsjö, och därför suddades mina otroligt långa och spirituella bloggar bort.

Att livet just nu bara handlar om golf.

 Och mer golf.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards