Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sussi - 17 april 2010 21:45

  Och här kom Sita och Johan och bodde över och de garvar så ljuvligt, och här kom Minna som köpte Nr 1 och hon är helt underbar, och här kom Elisabeth och Attila från golfkursen i Portugal som jag litar så på och skrattar så med, och här kom Cilla och Micke för jag diggar dem så himla mycket, och här kom Moana och Bosse för vi har känt varandra och allt som har hänt genom livet, och här kom Inger och knödde in sig hos Lollou, och här är Lollou som har varit mitt stora stöd under hela cancerperioden och är en stor vän i viken, och här kom Gustav G för att knyta ihop med Björnstorp, och här kom Helena och Peter för att vi känt varandra så länge och skrattar så bra, och här kom Ingela och John som alltid har vetat allt om mig, och här kom Jeje och Putzi och en flock med barn för att de tyckte det var skoj och hade tid, och här kom Stiller stormen så Wittsjö aldrig kommer att bli som förr, och här kom Uffe och Helen för att vi skulle ha en mysig charmig och äkta golfspelare bland oss, och här kom Lolo och Tobias för de skulle skratta och berätta tokiga historier,och här kom Nanny för att jag behövde nån att kramas och göra hopplaskutt med, och här kom Mattias och Eleonor för de fick barnvakt i sista sekunden, och här kom Adrienne mitt i flytten, och här kom Kicki. Och här kom bästa Carin som jag kan dividera om allt med och flyttade in mitt i min röra i mitt rum.

Bara för att fira min födelsedag.

Hipp Hurra för dom.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards