Alla inlägg den 9 april 2010

Av Sussi - 9 april 2010 23:46

Var inte beredd. Men blev inbjuden att starta min golfkurs redan igår. Typ.

Om Du kommer upp till klockan två, så går vi ett varv på banan.

Hallå.

Alla var där.

De som inte skulle vara men ville.

De som skulle vara men inte ville.

Konstigt.

Kan jag tycka.

Eller så är man grundlurad i golf, alla som inte har här att göra kan plötsligt spela golf, för det är en stjärnstatus i Wittsjö.

Eller så missade jag något.

Dagens övning har gett mig träningsvärk och svullnader i händerna. Framförallt höger tumme.

Typ blåsa.

Men jag slog fantastiskt på banan. Flera hål. De andra gick åt helvete.

Och sen har vi ätit en fantastisk middag och ljugit till nu.

Skall utveckla min teori om Östergötland och golf en annan kväll. Men pratar nån till Östgöstka som kan slå på en boll blir jag galen.

Kraka min hund har varit en ängel. Hon har varit med hela dagen.

Vi kände likadant.

Efter 15 hål började hon gå i pass, som kamelerna.

Det gjorde jag med.

Hoppas vi har vunnit.

Jag tror det.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards