Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sussi - 17 november 2010 12:32

Alltså, det sägs att storleken inte spelar någon roll.

Men det gör det faktiskt.

Idag är jag på min gamla gård. Nr1.

Och jag skall rida på någon av mina hästar.

Då kommer Minna glatt och talar om för mig att mina ridbyxor (som bor kvar här utifallatt) ligger i hennes ridklädesgarderob.

OK.

Och var det något klädesplagg som jag behövde låna, så var det bara att plocka ur garderoben.

- Bra Va!


Underbart, snällt, jag är mycket tacksam. 

Det är bara en sak.

Storleken spelar roll.

Fattar ni vilken underbar petit, mignon, smal, spenslig typ Twiggy person, som Minna är.

Själv känner man sig som en Labrador bredvid en typ Chiahuahua.

Och jag skulle kunna låna kläder till att rida i! HA!

Trodde inte det va.

Till och med handskarna var små.

Så jag svepte in mig i mina egna ridkläder, jacka och hjälm.

Men jag är så överlycklig att Minna trodde att jag skulle kunna krypa in i hennes vackra små ridkläder-


Och nu har jag varit ute och ridit på min stora häst.

Ja, storleken spelar roll.

Och jag tycker om när det är rätt storlek.

När det passar liksom.

Oavsett vad det handlar om.

Hela tiden.  


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards