Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sussi - 2 november 2010 16:47

Jag bara undrar.

Hur kan min Facebook sida bara ha spansk reklam? 

En lång radda med skoreklam, Riojaviner och spabad vid kusten.

Hallå! Jag var i Spanien i en vecka.

Gick in från hotellets dator och skrev några bloggar. Kanske svarade på något akut mail. Och nu är hela höger sidan en spansk reklampelare.

Hur funkar det?

Kan någon tala om det för mig.

Om jag åker till London, kommer det klistras engelsk reklam om marmelad, gummistövlar och hot water bootles då på min Facebook sida.

Frankrike ska vi bara inte tala om, med CanCan kjolar, kastanjer och gåslever.

Tyskland passerar jag ju oftast bara igenom, men det räcker kanske för att få korv reklam, Lübeck marsipan och ÖL.


Nu har jag bara en fråga till.

Hur blir jag av med min Facebook sida som har fått Spanska knäppen?

Måste jag åka ner och hämta hit hotellets dator, som då får en reklamsida från Sverige?

Ni vet blondiner med stora tuttar, Isbjörnar och sill.

Ta med alltihopa så att det smittar av sig på min svenska sida.

Och sen har allt återgått till det normala.

Eller hur tänkte dom?

Eller hur blev det så här?

Eller hur ska jag annars bli av med det?

Eller så struntar jag bara i alltihopa.

Så blir det.

Hola!

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards