Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sussi - 16 november 2010 23:37

Ok!

Klackarna var väldigt höga.

Jag blev väldigt lång.

Lögnen var stor när jag påstod att jag alltid dansat i höga klackar.

Gympadojor och rock'n roll har väl mer varit min dresscode.

Men har man världens längsta bästa prins som för, då är det bara att dansa fram på höga klackar.

Höga hästar har jag ju alltid suttit på.

Så var är problemet??


Träningsvärk.

Aj Aj.

Flera dagar i rad efter kalaset.

Men det är det värt.

Så nu  kommer jag aldrig mer kliva ner på jorden igen.

Det var ju så vacker utsikt däruppifrån.


Så bit ihop flickor och le, som mamma sa. Snart är det över.

Och snart är det nästa kalas.

Så det är bara för benen att vänja sig.

Åh för omgivningen att se upp.

För jag tänker inte kliva av eller ner på länge.

Det är himla kul häruppe.

Om nån undrar.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards