Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sussi - 4 november 2010 10:31

Jag har idag seriöst börjat att träna.

ALLA i Stockholm tränar.

Fast jag har förstått att det tränas på olika saker.


Själv har jag idag börjat seriös träning inför julklappsutdelningen.


Hittade en låda (av ungefär 200 ouppackade) här på Lidingö, uppe i min stora garderob.


- Åh va kul!! Tack snälla! Vad kan det vara??

Vem kan det vara ifrån?

 

Började sen att packa upp.

Oj! Där dök tre polotröjor upp. Saknat dom otroligt hela förra snövintern!

5 skärp. Ja, byxorna har ju varit svåra att hålla uppe, så det kanske är bra att ha.

Lite skidoveralls tillbehör. Varför inte.

Och så tre smålådor med krims krams. Sånt som bara tjejer har. Örhängen och annat.


- Åh tack snälla! Just vad jag behövde!


Och sen kan jag fortsätta så i en evighet.

Jag tror att jag har tillräckligt många lådor för att kunna fortsätta träningen till julen 2020.

För varje år som går blir det mer och mer spännande.

Djupet i lådorna kommer att öka.

Hemligheten blir bara större, då glömskan kommer att lägga en dimridå över alla mina saker.


Så nu är jag som alla Stockholmare.

Jag tränar.

Klappträning.


Snart är det jul!






Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards