Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sussi - 8 november 2010 22:11

Många personer tror att det som händer enbart beror på tur.

Nja.

Tror inte att jag kan hålla med.

Har idag varit i Skåne/Eslöv/Revisorn.

Över dagen, tur o retur.

Min deklaration, skulle äntligen bli klar.

Rätt räknad, redovisad, och vi vill inte ha den i retur.

Utan jag har fått hjälp av Lolou W, och vi har slitit med den sen i våras.

Det var ju min tur att få slita med en deklaration, och förklara för skattemyndigheterna hur mycket som jag ville betala i skatt.

Någonting som definitivt inte beror på tur.

Utan skulle hellre se att jag fick tillbaka på skatten, i retur.

Men den som lever får se, och jag hoppas definitivt på tur.

För vad kan man annars göra med Skattemyndigheter.

Mer än att hoppa på ett plan och åka till Skåne på tur.

Och sen senare på dagen sätta sig på ett annat, mot Stockholm i retur.

Nu har jag slängt mig i sängen och hoppas på att allt slit skall vara lön för mödan.

De kanske har rätt, alla dom som tror att saker som händer beror på tur.

Bara jag inte för ovanlighetens skull har o tur.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards